آخرین اخبار تخصصی سلامت و پزشکی

جدیدترین اخبار پزشکی را در این صفحه جستجو کنید

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم؟

از مقالات دکتر فرزاد روشن ضمیر متخصص تغذیه و رژیم  درمانی رژیم آنلاین آردایت  https://rdiet.ir/

لبنیات پرچرب: ماست، کره و خامه. پنیر: برنج، پنیر خامه ای، چدار و پنیر بز. پنیر پرچرب: چدار، موزارلا، پنیر بز و پنیر خامه ای. اگر رژیم کتوژنیک آزادتری را دنبال می کنید، اضافه کردن یک فنجان انواع توت ها به صبحانه یا یک وعده کوچک سبزیجات نشاسته ای به وعده شام باعث افزایش تعداد کربوهیدرات ها در این برنامه غذایی می شود.

رژیم غذایی برای کبد چرب رژیم کتوژنیک https://rdiet.ir/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%aa%d9%88%da%98%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a8%d8%af-%da%86%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%aa/

 در کبد چرب  رژیم غذایی برای دیابت قند خون رژیم کتوژنیک دیابت رژیم کتوژنیک قند خون کبد

اگرچه بسیاری از وعده های غذایی ketogenic از مواد غذایی حیوانی استفاده می شوند، اما طیف گسترده ای از گزینه های گیاهخواری نیز وجود دارد. خوشبختانه، گزینه های خوشمزه و عاری از قند برای کسانی که در رژیم غذایی کتو وجود دارند، وجود دارد. یک برنامه وعده غذایی کتوژنیک، مانند هر رژیم غذایی سالم، باید شامل غذاهای کامل و بسیاری از سبزیجات حاوی فیبر، کم کربوهیدرات باشد. ماهی: ماهی های چرب مانند ماهی سالمون، ساردین، ماهی خال مخالی و شاه ماهی شاه ماهی بهترین هستند. ماهی چرب: ماهی آزاد، ماهی شاه ماهی و ماهی خلخال. شام: کباب با نودل کدو سبز و پنیر پارمسان سرو می شود.

متخصص متخصص رژیم کتوژنیک https://rdiet.ir/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%aa%d9%88%da%98%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5-%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/

آردایت رژیم کتوژنیک دکتر اوسطی دکتر متخصص رژیم کتوژنیک رژیم لوکرب نی نی سایت رژیم آنلاین کتوژنیک

شام: استیک با کلم بروکلی پنیر. ناهار: سالاد کباب تهیه شده با سبزیجات، تخم مرغ های پخته، آووکادو، پنیر و بوقلمون. شام: مرغ کباب شده با سس خامه ای و کلم بروکلی سرخ شده. شام: گوشت خوک را با سبزیجات میل کنید. سایت ترو انرژی در رابطه با تمامی موضاعات لاغری و عضله سازی مقالات یونیک و ترجمه شده دارد. هنگام پیروی از رژیم کتوژنیک، کربوهیدرات ها به طور معمول به کمتر از ۵۰ گرم در روز کاهش می یابند، اگرچه نسخه های سخت تر و سست تر رژیم وجود دارد. 

اگرچه از چربی غالباً به دلیل کالری زیاد خودداری می شود، تحقیقات نشان می دهد که رژیم های غذایی کتوژنیک نسبت به جیره های کم چربی در ارتقاء کاهش وزن موثر هستند. اگرچه این میان وعده های کتو می توانند بین وعده های غذایی کامل باشند، اما اگر در طول روز بیش از حد استفاده کنید، می تواند به افزایش وزن نیز کمک کند. همانطور که مشاهده می کنید وعده های غذایی کتوژنیک می توانند متنوع و طعم دهنده باشند. از آنجا که رژیم کتوژنیک کامل است، بسته به سطح فعالیت شما ممکن است فقط یک یا دو میان وعده در روز نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال، ریختن مقداری نعناع تازه و پوست لیمو درون بطری آب شما می تواند باعث هیدراتاسیون شود. چاشنی ها: نمک، فلفل، سرکه، آب لیمو، گیاهان تازه و ادویه جات ترشی جات. چاشنی ها: نمک دریایی، فلفل، سالسا، گیاهان، سیر، سرکه، خردل، زیتون و ادویه جات ترشی جات. دانه ها: دانه کدو تنبل ، تخمه آفتابگردان ، دانه چیا. صبحانه: پودینگ شیر نارگیل، چیا و گردو. صبحانه: فلفل با پنیر و تخم مرغ. صبحانه: تخم مرغ و آووکادو. مرغ: مرغ و بوقلمون. گوشت و مرغ: گوشت گاو، مرغ، بوقلمون و گوشت خوک (در صورت امکان گزینه های ارگانیک و مرتفع شده را انتخاب کنید). آووکادو: ترکیبی از آووکادو رسیده و غیرقابل انعطاف را خریداری کنید. 

ناهار: کاسه استیک با برنج گل کلم، پنیر، سبزیجات، آووکادو و سالسا. در حالی که برخی از افراد تنها با خوردن کمتر از ۲۰ گرم کربوهیدرات در روز به کتوز مبتلا می شوند، اما برخی دیگر با مصرف کربوهیدرات بسیار بالاتر می توانند موفق باشند. تحقیقات نشان داده اند که اتخاذ این رژیم غذایی کم کربوهیدرات و چربی بالا باعث کاهش چربی و حتی بهبود برخی بیماری ها مانند دیابت نوع ۲ و کاهش بیماری های شناخته شده می شود. تهیه لیست خرید می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه غذاهایی در برنامه غذایی کتوژنیک شما قرار می گیرند.

بدن شما از کتونها به عنوان منبع سوخت جایگزین استفاده می کند - ملکول های ساخته شده در کبد از چربی ها هنگامی که گلوکز محدود می شود. میان وعده ها می تواند به گرسنگی متوسط کمک کند و شما را در حین پیروی از یک رژیم کتوژنیک دنبال کند. به طور کلی، هر چه میزان کربوهیدرات مصرفی شما کمتر باشد، دستیابی و ماندن در کتوز آسان تر می شود. در ضمن در رژیم کتو از غذاهای سرشار از کربوهیدرات خودداری کنید. 

برای دیدن مقالات بیشتر می توانید به سایت ترو انرژی مراجعه کنید. همانطور که در بالا گفته شد، برای رسیدن به کتوز ممکن است بعضی افراد کربوهیدرات ها را حتی بیشتر کاهش دهند. به این دلیل است که رژیم کتو به یکی از محبوب ترین روشها در سراسر جهان برای از دست دادن وزن اضافی و بهبود سلامتی تبدیل شده است. اگر در مکالمه ای درباره رژیم یا کاهش وزن صحبت می کنید، احتمالاً رژیم غذایی کتوژنیک یا کتو را خواهید شنید. تمرکز شما باید در کاهش کربوهیدرات ها و در ضمن افزایش چربی و پروتئین در وعده های غذایی و میان وعده ها باشد. میان وعده های کتو باید پر چربی پروتئین متوسط و کم کربوهیدرات باشد.

[ بازدید : 351 ]

[ يکشنبه 3 مرداد 1400 ] 20:50 ] [ Nutty_Domination ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]